Матеріали самоосвіти вчителя математики
Прит Тетяни Петрівни
Науково – методична проблемна тема закладів
району
Впровадження інноваційних технологій в
освітній процес як умова розвитку професійних компетентностей педагогів району
Науково – методична проблемна тема школи
Розвиток
особистості вчителя та учня
шляхом
використання компетентнісно зорієнтованих технологій
у
контексті Нової української школи
Науково – методична тема мето-дичного об’єднання природничо –
математичного циклу
Розвиток компетентностей та громадянської
активності особистості засобами інноваційних технологій
Індивідуальна науково – методична
проблемна тема
Реалізація наскрізних ліній ключових компетентностей засобами
інноваційних технологій на уроках математики
Роботу над науково –
методичною проблемною темою розпочато:
2018
– 2019 н.р.
Передбачається закінчити
роботу над науково –
методичною проблемною темою:
2022
-2023 н. р.
Етапи
роботи над науково-методичною проблемною темою самоосвіти:
♦ накопичення й упорядкування
науково-методичної літератури з проблемної теми;
♦ вивчення
та аналіз науково-методичних джерел, передового педагогічного досвіду;
♦ накопичення
теоретичних знань;
♦ опрацювання моделей та можливих
шляхів реалізації проблемної теми,
добір оптимальних методів та прийомів
навчання.
Завдання:
◄
апробація та
впровадження в практику накопичених теоретичних знань;
◄ практичне відпрацювання оптимальних методів і прийомів
роботи, які б сприяли формуванню та розвитку компетентностей особистості;
◄ створення умов для формування та розвитку компетентностей особистості шляхом
залучення до активної співпраці з учителем та активної участі у виховних
заходах;
◄ пріоритетність групової роботи перед іншими видами
діяльності;
◄ використання інноваційних технологій у виховному процесі;
◄ розробка системи завдань, що сприяють формуванню та розвитку компетентностей особистості;
◄ складання моделі випускника школи за компетентностями.
III етап. Узагальнюючий (2022-2023 н.р.)
Завдання:
• відстеження рівня компетентності особистості;
• аналіз ефективності апробованої моделі навчання та
виявлення недоліків і причин упущень в роботі над науково- методичною
проблемною темою;
• з'ясування виявлених недоліків та пошук шляхів їх
коригування;
• впорядкування та опис результатів роботи на
індивідуальною науково-методичною проблемною темою;
• узагальнення набутого досвіду у формі
методичного посібника
«Формування та
розвиток компетентностей особистості в умовах Нової української школи»;
• розробка рекомендацій щодо застосування у виховному
процесі методів і прийомів інноваційних технологій ;
• поповнення методичного портфоліо педагога новими
матеріалами.
Ok! Все оновлено
ВідповістиВидалити