неділя, 22 березня 2020 р.

Матеріали самоосвіти



Матеріали самоосвіти вчителя математики
Прит Тетяни Петрівни
                                                                              
Науково – методична проблемна тема закладів району


Впровадження інноваційних технологій в освітній процес як умова розвитку професійних компетентностей педагогів району


Науково – методична проблемна тема школи



Розвиток особистості вчителя та учня
шляхом використання компетентнісно зорієнтованих технологій
у контексті Нової української школи


Науково – методична тема мето-дичного обєднання природничо – математичного циклу

Розвиток компетентностей та громадянської активності  особистості засобами інноваційних технологій




Індивідуальна науково – методична проблемна тема


 Реалізація наскрізних ліній ключових компетентностей засобами інноваційних технологій на уроках математики








Роботу над науково – методичною  проблемною темою розпочато:


2018 – 2019 н.р.




Передбачається закінчити
роботу над науково – методичною  проблемною темою:


2022 -2023 н. р.







Етапи роботи над науково-методичною проблемною темою самоосвіти:

І етап. Підготовчий  (2018-2019 н.р.)
♦ накопичення й упорядкування науково-методичної літератури з проблемної теми;
♦ вивчення та аналіз науково-методичних джерел, передового педагогічного досвіду;
♦ накопичення теоретичних знань;
♦ опрацювання моделей та можливих шляхів реалізації проблемної теми,
добір оптимальних методів та прийомів навчання.

ІІ етап. Практичний (2020 – 2022 роки)
Завдання:
апробація та впровадження в практику накопичених теоретичних знань;
практичне відпрацювання оптимальних методів і прийомів роботи, які б сприяли формуванню  та розвитку компетентностей особистості;
створення умов для формування та розвитку компетентностей особистості    шляхом залучення до активної співпраці з учителем та активної участі у виховних заходах;
пріоритетність групової роботи перед іншими видами діяльності;
використання  інноваційних технологій у виховному процесі;
розробка системи завдань, що сприяють формуванню та розвитку компетентностей особистості;
складання моделі випускника школи за компетентностями.

III етап. Узагальнюючий  (2022-2023 н.р.)
Завдання:

• відстеження рівня компетентності особистості;
• аналіз ефективності апробованої моделі навчання та виявлення недоліків і причин упущень в роботі над науково- методичною проблемною темою;

• з'ясування виявлених недоліків та пошук шляхів їх коригування;

• впорядкування та опис результатів роботи на індивідуальною науково-методичною проблемною темою;

• узагальнення набутого досвіду у формі методичного посібника
«Формування та розвиток компетентностей особистості в умовах Нової української школи»;

• розробка рекомендацій щодо застосування у виховному процесі методів і прийомів інноваційних технологій ;

• поповнення методичного портфоліо педагога новими матеріалами.















1 коментар: