неділя, 22 березня 2020 р.

Адреси перспективного педагогічного досвіду


Адреси перспективного педагогічного досвіду
Білановська Л. І. Старинська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів, учитель математики.
Методичні рекомендації щодо навчання учнів розв’язувати функціональні рівняння: навчально – методичний посібник – Старе: шкільний методичний кабінет, 2015.-  53  с.
Блажко Ю.Ю. Щасливський НВК, вчитель математики.
Розвиток логічного мислення на уроках математики: методичний посібник/ Ю.Ю. Блажко. – Щасливе,2015.
Васик Г.М. Вороньківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів, учитель математики.
Застосування сучасних освітніх інтерактивних технологій на уроках математики: Методичний посібник – Бориспіль: районний методичний кабінет, 2015.- 42 с.
Жученко В.М. Любарецька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів, учитель математики.
Використання елементів гри на уроках математики.: навчально-методичний посібник – Любарці, 2015.- 63 с.
Кравченко Т.М. Старинська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів, учитель математики.
Симетрія в математиці: Програма факультативу з математики для учнів 10(11) класів. – Бориспіль, 2015. – 12 с.
Наумовська К.В. Рогозівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів, учитель математики.
Нестандартні форми проведення уроків математики: Методичний посібник – Бориспіль: районний методичний кабінет, 2015.- диск
Шарапа Л. М. Великоолександрівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів, учитель математики.  
Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках математики / Л. М. Шарапа. – Бориспіль, 2015. – 67 с.
Устименко Н.В. Ревнівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів, учитель математики.
 Геометрія 9 клас. Самостійні роботи: Методичний посібник – Бориспіль: районний методичний кабінет, 2015.- 23с.

Бєляєва Світлана Сергіївна
     Розвиток логічного мислення на уроках математики
     Вчитель математики   Дударківської ЗОШ І-ІІІ ступенів, спеціаліст І категорії (атестується на встановлення вищої категорії)
     Уроки, на яких розв’язуються логічні задачі, сприяють вмінню зрозуміло виражати свою думку, формулювати висновки. Починаючи з розв’язування таких задач у середніх класах, учні одержують підготовку для розв’язування задач з параметрами, які включені до завдань ЗНО.
     Ознайомлення з елементами логічної науки стимулює учнів до творчих пошуків, наполегливості у пошуках істини.
   
Висоцька Валентина Іванівна
       Дидактичні ігри на уроках математики в школі

     Вчитель математики   Вишенської ЗОШ І-ІІІ ступенів, спеціаліст вищої  категорії, старший учитель
     Атестаційні матеріали вчителя містять розробки уроків математики та дидактичних ігор  у 5 класі з тем "Додавання і віднімання десяткових дробів”, "У країні десяткових дробів”. Цікавий урок-КВК у 9 класі по темі "Числові послідовності”. Дано методичні рекомендації по застосуванню на уроках математичних диктантів, кросвордів та інших розвивальних завдань, що забезпечують підвищення інтересу учнів до вивчення програмового матеріалу.
     Рекомендовано використовувати на уроках та факультативних заняттях з математики для учнів 5-9 класів.
  
Гензель Тетяна Володимирівна
     Нестандартні заняття з математики в умовах особистісно зорієнтованого навчання

     Вчитель математики   Щасливського НВК, спеціаліст вищої категорії, старший учитель, заступник директора з навчально-виховної роботи
     Матеріали знайомлять із новітніми підходами до організації навчального процесу ? інтерактивними технологіями. Досліджено доцільність впровадження нестандартних занять з математики в умовах особистісно зорієнтованого навчання, розроблено методичні рекомендації щодо розвитку творчих здібностей учнів. З метою забезпечення глибокого осмисленого засвоєння програмового матеріалу пропонуються авторські розробки нестандартних уроків математики з використанням інтерактивних мультимедійних технологій, які допоможуть учителю зробити навчання ефективним, цікавим.
     Рекомендовано вчителям, які працюють над проблемою розвитку обдарованої дитини, застосовують сучасні інтерактивні технології та диференційоване навчання на уроках математики.

Тимців Оксана Ярославівна   
     Використання ігрових моментів на уроках математики

     Вчитель математики   Гірської ЗОШ І-ІІІ ступенів, спеціаліст І категорії (атестується на встановлення вищої категорії)
     У досвіді роботи розроблено систему уроків з алгебри і геометрії у 9 класі та сценарії математичних КВК, калейдоскопа, гри-подорожі та інтегрованого уроку "Геометричні фігури і український орнамент”.
     Представлено добірку дидактичного матеріалу для проведення різних типів уроків математики.

Хамандяк Марія Михайлівна   
     Впровадження елементів інновацій у навчально-виховний процес з метою удосконалення методики викладання математики

     Вчитель математики та інформатики Гнідинської ЗОШ І-ІІІ ступенів імені Петра Яцика, спеціаліст І категорії (атестується на встановлення вищої категорії)
     У досвіді роботи розкрито методику створення та практичне використання матеріалів уроків математики з комп’ютерною підтримкою. Як викладач курсів
     „Intel” для педагогічних працівників школи надає практичну допомогу з питань використання комп’ютерних програм у підготовці уроків.

Шаповал  Любов Юріївна   
     З досвіду роботи: самостійні, контрольні та тематичні роботи з математики

     Вчитель математики   Вишенської ЗОШ І-ІІІ ступенів, спеціаліст І категорії (атестується на встановлення вищої категорії)
     Підготувала атестаційні матеріали з досвіду роботи по проведенню самостійних і контрольних робіт з математики. Розробила завдання тематичних атестацій, тестових завдань, карток на уроках алгебри і геометрії. Підготовлено дидактичний матеріал  для роботи на уроках математики 6, 9 класу. 

Шевердіна Любов Михайлівна   
     Тригонометричні функції та властивості

     Вчитель математики   Вишенської ЗОШ І-ІІІ ступенів   спеціаліст вищої категорії
     Атестаційні матеріали, до яких входять розробки уроків, сценарії виховних справ, виступи на МО вчителів математики. Розробила систему уроків у 10 класі "Тригонометричні функції та їх властивості” з використанням інтерактивних технологій.
     Робота цікава для вчителів математики для ознайомлення з новими прийомами вивчення програмового матеріалу.
   
Денисюк Валентина Іванівна
Сеньківська ЗОШ І-ІІІ ступенів, вчитель математики
     Впровадження сучасних педагогічних технологій методом інтерактивного навчання: Атестаційні матеріали
   У атестаційних  матеріалах розкрито досвід проведення нестандартних уроків математики у 7-9 класах, які ґрунтуються на діалозі, створенні ситуації успіху, вільного обміну думок , які є своєрідним узагальненням
   Рекомендовано вчителям математики

Литвин Клавдія Павлівна
Сеньківська ЗОШ І-ІІІ ступенів, вчитель математики
     Шляхи і методи формування і розвитку творчого потенціалу учнів на уроках та в позакласній роботі з математики: Атестаційні матеріали
   У атестаційних  матеріалах розкрито досвід впровадження інноваційних технологій, а саме: уроки математики з комп’ютерною підтримкою, різновиди технік групової та індивідуальної роботи, диференційоване, ігрове навчання.
   Рекомендовано вчителям математики 


Немає коментарів:

Дописати коментар